http://www.waset.org/journals/waset/v54/v54-136.pdf
Περίληψη στα Ελληνικά:
Για την Διαχείριση της Γνώσης στον Χρηματοπιστωτικό τομέα αξιοποιήθηκε ο Ευρωπαϊκός Κοινωνικός Διάλογος στο Τραπεζικό Κλάδο ως δύναμη καινοτομίας και αλλαγής μέσω της ανταλλαγής "σημαντικών εμπειριών" και "καλύτερων πρακτικών" και μετατροπής τους σε χρήσιμη γνώση.
Σε περιβάλλον διεθνούς οικονομικής κρίσης αποτέλεσε όχημα διάγνωσης των συνεπειών της στις εργασιακές σχέσεις και στον ρόλο των εργαζομένων. Εφαρμόσθηκε διαδικασία παραγωγής γνώσης και διαβούλευση πολιτικής με τη βοήθεια της μεθοδολογίας του "Οδικού Χάρτη".
Ο "Οδικός Χάρτης" είναι εργαλείο λήψης και διάδοσης στρατηγικών αποφάσεων και προτεραιοτήτων. Εφαρμόζεται κυρίως στη διάχυση τεχνολογικών και επιστημονικών καινοτομιών, καθώς και σε επιχειρηματικές εφαρμογές όπως η ανάπτυξη νέων προϊόντων. Στηρίζεται στην ανάλυση του "χάσματος" μεταξύ επιθυμητών και προσδοκώμενων (μελλοντικών) καταστάσεων και στον καθορισμό εναλλακτικών επιλογών / δράσεων για τη "γεφύρωσή" τους.